Upravit stránku

Specializujeme se na modernizaci vstupních prostor do bytových domů, firem a institucí i výloh prodejen a restaurací. Přes 24 let dodáváme moderní, komplexní řešení v oblasti stavebních výplní podle individuálních požadavků našich zákazníků, i vlastních návrhů řešení.

Kromě samotných hliníkových či ocelových konstrukcí provádíme dílo i s veškerým příslušenstvím, tedy včetně přístupových systémůzvonkůkamerosvětleníschránekzámečnických a stavebních prací.

Administrativu zvládáte s lehkostí a rádi i tvoříte?

Právě přijímáme šikovné lidi na pozici: Administrativní pracovník/ce

  • Baví Vás udržovat pořádek v „papírech“ a potřebujete také uplatnit své tvůrčí schopnosti?

  • Milujete, když má Vaše práce smysl?

  • Oceníte, když v práci dostanete důvěru, prostor a samostatnost?

Na této pozici Vás čekají úkoly všeho druhu! Dostanete na starost správu a aktuálnost našeho obchodně-účetního systému, doplňování průvodce zakázkou a shromažďování informací pro techniky k realizaci, zápisy z porad a kontrolu stanovených úkolů, mzdovou administrativu, pravidelný emailing zákazníkům dle připravených šablon, reporting - pravidelné statistiky ze systémů, přípravu balíčků a odesílání kurýrem, přípravu účetních a personálních podkladů atd. Vaše pozice je velice důležitá – protože aktuálnost a správnost údajů přímo ovlivňuje řešení realizací a efektivitu celého obchodně provozního oddělení.

Výsledkem Vaší práce bude následující:

  • Plně funkční a stále aktuální informační systém
  • Efektivnější procesy obchodníků a realizace
  • Ušetřený čas vedení

Co Vám určitě nesmí chybět:

  • Uživatelská znalost práce s PC – Microsoft Office
  • Ochota pomáhat kolegům a potřeba být užitečná/ý
  • Touha zabrat naprosto samostatně celý přidělený prostor
  • Vynikající výsledky z předchozích aktivit (práce, brigáda, praxe)

Co získáte?

  • Budete oporou pro ostatní členy obchodně provozní kanceláře
  • Plně Vás proškolíme na moderní systémy
  • Vysoké platové ohodnocení odpovídající vašim zkušenostem, s ročním navyšováním základu odpovídající inflaci
  • Prémie a příplatky dle konkrétní činnosti a obratu
  • Stravenkový paušál
  • Příspěvek na dovolenou 6.000,- ročně
  • 5 týdnů dovolené
  • Služební telefon a notebook i k soukromému použití
  • Nadstandardní zázemí v centrále firmy v historické části Brandýsa nad Labem
  • V případě potřeby možnost práce odkudkoliv – jsme kompletně v cloudu

Pokud si Vás vybereme, můžete se těšit na rozmanitou práci. Vaším úkolem bude udržovat aktuální data, ale také Vám dáme možnost zefektivnit procesy v kanceláři. Iniciativě se meze nekladou – už teď se těšíme na Vaše pozorování a nápady.

Chcete-li práci, kde za sebou uvidíte výsledek, kde budete druhým k užitku a kde se taky realizujete, pošlete nám životopis na info@animobohemia.cz, my odpovíme každému!

Máte zájem o pracovní pozici? Pošlete nám svůj životopis!

Proč právě my

Hledáte komplexní řešení na míru a hladký průběh? Zajistíme pro vás celé řešení krok po kroku bez krizových situací a problémů.

  • Odborné poradenství, návrh řešení, projekce a inženýring
  • Výroba, kompletace, doprava
  • Demontáž starého a montáž nového řešení
  • Související stavební, zámečnické a elektromontážní práce
  • Záruční a pozáruční servis komplexního díla
  • Bez krizových situací a problémů
  • Bez hledání řemeslníků
  • Bez složité časové organizace
  • Bez problémů s návazností řešení
  • Bez komplikací při uplatnění záruk
  • Bez problémů s kompatibilitou dílčích řešení
Nahoru

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies.
Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti jsou však nutné povolit i volitelné cookies.
Kliknutím na následující tlačítko, je zapnete.


Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti